ضد التغييب والتعتيم
رئيس مجلس الإدارة والتحريرعبد النبي عبد الستار
بالفيديو.. ناهد السباعي عن فستانها العاري: الدبوس اتفك بالفيديو.. ناهد السباعي: أصحابي بيحبوا يسهروا مع ماما بالفيديو.. حسام موافي يكشف أسباب الإصابة بالأنيميا بالفيديو.. ناهد السباعي: كنت بنام في النص بين مامتي وجوزها بالفيديو.. داعية إسلامي: المصريون أكثر شعب حبًا لرسول الله بالفيديو... ناهد السباعي تكشف تفاصيل خناقتها مع رانيا فريد شوقي الإفراج عن معصوم والقزاز وسلامة ونرمين شاهد.. كيف تؤثر تكنولوجيا المعلومات في صناعة القرار السياسي؟ حريق فى شارع السودان بالدقى مرتضى منصور : الزمالك انهزم بهدف وحيعوض لكن المشكلة انه يتغلب بخمسة حقيقة وفاة الفنانة سهير البابلى عبدالنبى عبدالستار يكتب : قلة أدب

توك شو

بالفيديو.. ناهد السباعي عن فستانها العاري: الدبوس اتفك

كشفت الفنانة ناهد السباعي، كواليس فستانها المثير الذي كشف جواربها الداخلية، قائلة: "قبل ما أنزل من البيت الفستان اتفتح وماما عملته بدبوس، ولكن خلال الحفل الدبوس اتفك".

وقالت "السباعي"، خلال لقائها ببرنامج "شيخ الحارة"، المذاع على قناة "القاهرة والناس"، مساء اليوم الاثنين: "والله العظيم مكنتش عارفة إن هيحصل كده.. غصب عني، وأنا عندي منطق في لبسي لو عريان من فوق ميبقاش عريان من تحت؛ لأن العري مش شياكة.. ومبقاش يميز اللي يطلع على الريد كاربت اللى يطلع عريان؛ لأن كل الناس بقت تلبس عريان، واللى يميز دلوقتي الفساتين الغريبة، زي فستان الكنبة اللى اتريق عليه باسم يوسف، وهو كان قماش تنجيد فعلا وكان عاجبني؛ بهدف لفت الانتباه".